Son Dakika

11 Türk gemisi savaş sürecinde güvenli geçiş yaptı

Sondakika2 23.06.2026 10:35
Paylaş: Facebook Twitter WhatsApp Telegram
11 Türk gemisi savaş sürecinde güvenli geçiş yaptı

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 geminin Hürmüz Boğazı’nı güvenli şekilde geçerek Körfez’den ayrıldığını duyurdu.

23/06/2026 10:35© TRT HABER

İlgili Haberler