ABD ordusu duyurdu: "İran'daki hedeflere saldırdık"
ABD ordusu, İran'da bazı hedeflere, Trump'ın talimatı doğrultusunda saldırı düzenlendiğini açıkladı. İran devlet televizyonu Sirik kentinde patlama sesleri duyulduğunu bildirirken, kentteki bir iletişim kulesinin saldırının hedefi olduğunu duyurdu. Hürmüz Boğazı yakınlarındaki Keşm Adası'na da saldırı düzenlendiğini duyuruldu.
