Son Dakika

Bakan Uraloğlu duyurdu: 2 Türk gemisi daha Hürmüz Boğazı'nı geçti

Son Dakika 23.06.2026 14:43
Paylaş: Facebook Twitter WhatsApp Telegram

2 Türk gemisi daha Hürmüz Boğazı'nı geçti. Bu gelişmeyle birlikte körfezden ayrılan Türk sahipli gemi sayısı 11’e yükseldi. Ulaştırma Ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu yaptığı açıklamada “Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi'nde toplam 7 gemi bulunuyor, bu gemilerde 177 türk gemi insanı görev yapıyor” dedi.

İlgili Haberler