Gündem

Başkent'te bayram dayanışması büyüdü

genel 30.05.2026 10:12
Paylaş: Facebook Twitter WhatsApp Telegram
Başkent'te bayram dayanışması büyüdü

Ankara Büyükşehir Belediyesi, Kurban Bayramı'nda sürdürdüğü et bağışı kampanyası kapsamında bayramın ilk iki gününde vatandaşlardan teslim alınan kurban paylarını ihtiyaç sahibi ailelere ulaştırmaya başladı.ANKARA (İGFA) - Ankara Büyükşehir Belediyesi (ABB), Kurban Bayramı'nda dayanışma ve paylaşma kültürünü Başkent'in dört bir yanında yaşattı.

"Paylaştığın Senindir, Hemşehrini Sevindir" sloganıyla sürdürülen et bağışı kampanyası kapsamında hayırsever vatandaşlardan teslim alınan kurban payları, hijyenik koşullarda muhafaza edilerek ihtiyaç sahibi ailelere dağıtılmaya başlandı.

Bayramın birinci ve ikinci günü Başkent'in farklı noktalarında kurulan bağış alanlarında teslim alınan kurban etleri, soğuk zincir araçlarıyla korunarak Sosyal Hizmetler Daire Başkanlığı ekipleri tarafından ailelere ulaştırılıyor.

IGF

İlgili Haberler

Antalya'da Kız Çocuğundan Haber Yok
Gündem

Antalya'da Kız Çocuğundan Haber Yok

Antalya’nın Serik ilçesinde 14 yaşındaki bir çocuk kayboldu. Olay, Kürüş Mahallesi’nde meydana geldi. Edinilen bilgiler...

12 dakika önce