Son Dakika

Bursa'da ev alma hayaliyle biriktirilen 1 kilogram altın çöpe gitti

Sondakika2 27.06.2026 09:40
Paylaş: Facebook Twitter WhatsApp Telegram
Bursa'da ev alma hayaliyle biriktirilen 1 kilogram altın çöpe gitti

Bursa'nın Yıldırım ilçesinde, bir vatandaşın ev satın almak amacıyla biriktirdiği yaklaşık 1 kilogram altının, eşi tarafından yanlışlıkla çöpe atıldığı iddiası üzerine polis ve belediye ekiplerince arama çalışması başlatıldı.

27/06/2026 09:40© TRT HABER

İlgili Haberler