Bursa’da Öğrencilere Su Tasarrufu Bilinci Aşılanıyor

Bursa Büyükşehir Belediyesi, küçük yaşta su bilinci oluşturmak, suyun sınırlı bir kaynak olduğunu anlatmak ve sürdürülebilir alışkanlıklar kazandırmak amacıyla anaokulu ve ilkokul öğrencilerine yönelik “Su Tasarrufu Bilinci ve Kültürü” eğitimi düzenledi.
17 İlçede 81 Okulda Eğitim
BUSKİ Genel Müdürlüğü ile İl Milli Eğitim Müdürlüğü işbirliğinde yürütülen program kapsamında, 2025-2026 eğitim öğretim yılı boyunca 17 ilçedeki 81 okulda binlerce öğrenciye su tasarrufu eğitimi verildi.
Suyun Önemi Uygulamalı Etkinliklerle Anlatıldı
“Su Tasarrufu Bilinci ve Kültürü” başlıklı seminerlerde, suyun tüm canlılar ve dünya için taşıdığı kritik öneme dikkat çekildi. Öğrenciler, hazırladıkları resimleri sergileyerek ve su bilincini anlatan şarkıları koro halinde seslendirerek etkinliğe renk kattı.
22 Bine Yakın Öğrenciye Ulaşıldı
Gerçekleştirilen eğitimlerle yaklaşık 22 bine yakın öğrenciye ulaşılırken, BUSKİ Genel Müdürlüğü tarafından hazırlanan video ve kitapçıklarla da su tasarrufunun önemi öğrencilere aktarılmaya devam ediliyor.
