Son Dakika

Güney Kore'ye ait 8 gemi daha Hürmüz Boğazı'ndan çıkış yaptı

Sondakika2 26.06.2026 11:18
Paylaş: Facebook Twitter WhatsApp Telegram
Güney Kore'ye ait 8 gemi daha Hürmüz Boğazı'ndan çıkış yaptı

Hürmüz Boğazı'nın yeniden deniz trafiğine açılmasının ardından bölgede bekleyen Güney Kore bağlantılı 8 gemi daha boğazdan geçti.

26/06/2026 11:18© TRT HABER

İlgili Haberler