Gündem

Kayseri Valisi Çiçek hastalarla bayramlaştı

genel 30.05.2026 07:27
Paylaş: Facebook Twitter WhatsApp Telegram
Kayseri Valisi Çiçek hastalarla bayramlaştı

Kayseri Valisi Gökmen Çiçek, Kurban Bayramı münasebetiyle Kayseri Şehir Hastanesi'nde tedavileri süren vatandaşları ziyaret ederek hasta ve hasta yakınlarının bayramını tebrik etti.KAYSERİ (İGFA) - Servisleri tek tek ziyaret eden Kayseri Valisi Gökmen Çiçek, hastalarla yakından ilgilenerek geçmiş olsun dileklerini iletti. Hasta yakınlarıyla da sohbet eden Vali Çiçek, sağlık çalışanlarının özverili çalışmalarına teşekkür ederek görev başındaki tüm personele hayırlı bayramlar diledi.

Ziyaret sırasında vatandaşlarla bir süre sohbet eden Vali Çiçek, Kurban Bayramı'nın birlik, beraberlik ve dayanışma duygularını güçlendirdiğini ifade ederek tüm hastalara acil şifalar temennisinde bulundu.
IGF

İlgili Haberler

Siber tehditler derinleşiyor
Gündem

Siber tehditler derinleşiyor

Siber güvenlik alanında dünya lideri olan ESET, kuruluşların siber tehditlere karşı en büyük risklerinden birinin teknol...

12 saat önce