Kültür ve sanatla yaz karşılandı

Bursa Büyükşehir Belediyesi, düzenlediği kültür-sanat etkinlikleriyle şehrin sosyal yaşamına katkı sunmayı sürdürürken yaz sezonunu da özel bir konserle karşıladı. Bursa Kent Konseyi Türk Sanat Müziği Çalışma Grubu iş birliğiyle hazırlanan “Sezon Sonu Yaza Merhaba Konseri”, sanatseverleri bir araya getirdi.
Tayyare Kültür Merkezi’nde yoğun ilgi
Etkinlik, Tayyare Kültür Merkezi’nde Bursalıların yoğun katılımıyla gerçekleştirildi. İki bölümden oluşan konserde, Şef Oğuz İmrak yönetimindeki koro ve solo sanatçılar, Türk Sanat Müziği’nin seçkin eserlerini başarıyla seslendirdi.
Salonda duygu dolu anlar yaşandı
Zaman zaman dinleyicilerin de eşlik ettiği eserler, salonda duygusal anlara sahne oldu. Performanslar izleyicilerden büyük beğeni toplarken, sanatçılar konser sonunda uzun süre ayakta alkışlandı.
Program sonunda teşekkür ve plaket takdimi
Konserin sonunda Fatma Şahin, Şef Oğuz İmrak’a çiçek ve plaket takdim ederek organizasyonda emeği geçenlere teşekkür etti. Etkinlik, sanat dolu atmosferiyle yaz sezonuna keyifli bir başlangıç olarak kayıtlara geçti.
