Gündem

LGS Öğrencilerine Ankara’da Moral Gezisi

genel 24.06.2026 17:26
Paylaş: Facebook Twitter WhatsApp Telegram
LGS Öğrencilerine Ankara’da Moral Gezisi

Osmangazi Belediyesi, eğitime verdiği destek kapsamında LGS Hazırlık Kursu öğrencilerine yönelik moral ve motivasyon gezisi düzenledi. Yıl boyunca kurslara düzenli devam ederek Liselere Geçiş Sistemi (LGS) sınavına giren öğrenciler, sınav sonrası gerçekleştirilen Ankara gezisinde hem keyifli vakit geçirdi hem de yeni yerler görme fırsatı buldu.

Bilim ve Teknolojiyle Başlayan Gezi

Osmangazi Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürlüğü tarafından Yetenek Evleri çatısı altında yürütülen kurslara katılan öğrenciler, gezinin ilk durağı olan ODTÜ Bilim ve Teknoloji Müzesi ile Klasik Otomobil Sergisi’ni ziyaret etti. Öğrenciler burada bilim ve teknoloji alanındaki gelişmeleri yakından inceleyerek farklı deneyimler edindi.

TBMM’de Tarihi Yolculuk

Gezi programının ikinci durağında öğrenciler, Türkiye Büyük Millet Meclisi’ni (TBMM) rehber eşliğinde gezdi. Meclisin tarihi, yapısı ve işleyişi hakkında bilgi alan öğrenciler, yasama sürecine dair merak ettikleri konuları yerinde öğrenme fırsatı buldu.

Anıtkabir’de Duygusal Anlar

Ankara gezisinin son durağı Anıtkabir oldu. Hayatlarında ilk kez Anıtkabir’i ziyaret eden öğrenciler, Aslanlı Yol’dan yürüyerek tören alanına ulaştı. Büyük Önder Mustafa Kemal Atatürk’ün mozolesini ziyaret eden öğrenciler, saygı duruşunda bulunarak duygularını ifade etti.

Ayrıca öğrenciler, Atatürk ve Kurtuluş Savaşı Müzesi’ni de rehber eşliğinde gezerek Atatürk’ün kişisel eşyaları ve döneme ait önemli eserleri yakından görme imkânı buldu.

“Unutulmaz Bir Deneyim Oldu”

Geziden büyük memnuniyet duyduklarını ifade eden öğrenciler, ilk kez Ankara’yı görmenin heyecanını yaşadıklarını belirtti. Öğrenciler, ODTÜ Bilim ve Teknoloji Müzesi, TBMM ve Anıtkabir ziyaretlerinin kendileri için çok özel olduğunu vurgulayarak Osmangazi Belediyesi’ne teşekkür etti.

İlgili Haberler