Son Dakika

Trump'ın tehdidi sonrası İran'dan yeni hamle! Görüşmelerin yapıldığı alandan ayrıldılar

Son Dakika 21.06.2026 14:27
Paylaş: Facebook Twitter WhatsApp Telegram

İsviçre'nin Lucerne kentinde düzenlenen ABD-İran Zirvesi'nde tarafların görüşmesi başladı. Zirve'ye ABD, İran, Pakistan ve Katar'dan üst düzey temsilcilerin katıldığı belirtildi. ABD Başkan Yardımcısı JD Vance önemli açıklamalarda bulundu. İsrail'in Lübnan'da yürüttüğü işgal ve askeri operasyonlar hakkında JD Vance'a soru yöneltildi. İran basını, "İran heyeti, Trump'ın tehditleri nedeniyle ABD ile görüşmelerin yapıldığı alandan ayrıldı" açıklamasını yaptı.

İlgili Haberler